Champagne of azijn?
Deze awarenesstraining is perfect in te zetten als Kick off Event, na bijvoorbeeld de jaarlijkse bespreking over gerealiseerde doelen en te behalen doelen. De awarenesstraining geeft op grappige wijze de "the thin line" aan tussen "goed en slecht".
Champagnemomenten zijn voor de zaken die goed zijn gegaan. En wat is niet zo goed is gegaan zijn de azijnmomenten.
Rien vertelt kort iets over het product, i.e. Azijn dan wel Champagne, met uitleg van proeftechniek om bijvoorbeeld kwalieitsverschillen te ontdekken.
De verandering van mindset ligt erin dat een azijn(moment) niet perse slecht hoeft te zijn en omgekeerd ook elk Champagne moment meestal zijn scherpe randjes heeft. Zo ook in het echte leven.
Doel: Bewustwording om scherpte te blijven houden in de mentale werksetting. Op een prettige manier geïllustreerd met het proeven van azijn en champagne.
Werkt u al samen met een consultancy bureau? Deze training is uitstekend in te passen in een meerdaags trainingsprogramma.
This workshop can be given in English.
Duur: |
3 uur |
Kosten: |
vanaf € 59,50 excl. BTW per persoon, exclusief locatiekosten, cateringkosten en reiskosten. Minimum van 8 personen te factureren. |
Locatie en datum: |
in overleg |
Informatie en offerteaanvraag: |
Bel: 06-41017981 of e-mail: rien@desmaakacademie.nl |